10.1.14

Bombay Bicycle Club

Ok, ik weet dat Bombay Bicycle Club al een hele tijd bestaat en ik had al van hen gehoord, maar ik had nog nooit echt geluisterd naar hun muziek. Wat een schande eigenlijk. Ik was hun naam de afgelopen dagen een aantal keer tegen gekomen en ik besloot om hun muziek eindelijk eens op te zoeken. Woooojo! Wat zijn ze goed zeg! Vooral de twee eerste singles van hun nieuwste album, dat binnenkort uitkomt, zijn gewoonweg briljant! Wat een manier om een comeback te maken, ze zijn er namelijk even uit geweest heb ik ergens gelezen. De eerste keer dat ik de nummers luisterde, kreeg ik kippenvel. En na een aantal dagen staan ze nog altijd op repeat. Letterlijk. Deze twee nummers. De hele dag door. Oeps! Je leeft maar één keer hé! :D Door deze twee nummers kan ik ook niet wachten tot hun nieuwe album uitkomt. Natuurlijk ga ik het kopen! Ik ben nu ook bezig met hun oudere muziek te beluisteren en ik vind het echt zo een schande dat ik ze nu pas 'ontdek'. Echt helemaal mijn soort muziek! Natuurlijk komen ze ook naar België, om hun nieuwe album te promoten, maar natuurlijk ben ik te laat daarvoor. Alles uitverkocht. Dan maar hopen dat ze naar Werchter of Pukkelpop komen. Pretty please! Hopen jullie mee met mij? Ok goed, hieronder vinden jullie de twee nummers waarover ik zo enthousiast heb gesproken in deze post. Dans en zing mee! (yours truly is ook bezig ;))

PS: de clips van deze songs zijn ook fantastisch: de kleuren en het idee van "Luna" vind ik heel leuk en  de grafische uitwerking (lees: tekeningetjes op het scherm) van "Carry Me" vind ik super!



2 opmerkingen:

  1. Ja ik vind hen ook zo leuk :D

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, heel fijne muziek!

    Om je vraag te beantwoorden, er zijn verschillende Photomaton-kotjes in Parijs. Op mijn kaartje zijn het de lichtblauwe bolletjes. Ik heb die bij Bon Ton gebruikt (geweldige kinderwinkel trouwens)!

    BeantwoordenVerwijderen