4.1.14

A new year, some new things

Eerst en vooral, een gelukkig Nieuwjaar aan iedereen gewenst! Moge al jullie dromen uitkomen en achter al jullie voornemens een vinkje staan op het einde van het jaar. Yeah right, that is going to happen :D In mijn vorige post had ik het over mijn voornemens, als ik die al had, en raad eens: ik heb er niet echt. Zoals elk jaar trouwens. Ik geloof er niet in en daarom maak ik ze ook niet. Voornemens kan je maken op elk moment van het jaar, maar als we ze dan al niet uitvoeren, waarom zouden we ze dan wel uitvoeren in het begin van het nieuwe jaar? Inderdaad, dat dacht ik ook al. Ook al geloof ik er niet echt in, toch maak ik er elk jaar een aantal, gewoon in mijn hoofd, ik schrijf dat nooit op anders lijkt het zo officieel :) Dit jaar heb ik er slechts eentje opgeslagen/geprogrammeerd in mijn hoofd: niet te veel nadenken, maar gewoon doen! Ik ben iemand die heel veel plannen maakt in haar hoofd en heel veel droomt over hoe mijn leven er moet uitzien, maar ik kom nooit in actie. Ik vind dat daar dit jaar eens verandering in moet komen. Ik vind dat ik al goed bezig ben, en dat al van voor het nieuwe jaar gestart is. Moehaha. Ik maak jullie nieuwsgierig. Ik wou al heel lang eens kort haar proberen, maar ik durfde het nooit omdat ik dacht dat het mij niet zou staan. Uiteindelijk heb ik, na een aantal aanmoedigingen van mijn mama, mijn zus en mijn beste vriendin ("haar groeit toch terug", "je moet eens iets nieuws proberen in het leven", "het is nu het moment op je haar te laten knippen, als het slecht is hoef je tijdens de kerstvakantie toch niemand te zien"), toch de nodige moed gevonden om naar de kapper te gaan en me daar een nieuwe, korte, coupe te laten aanmeten. Ik heb me voor mijn haar laten inspireren door de nieuwe korte coupe van miss Jennifer Lawrence. Van alle celebrities met kort haar, vond ik het haar van JLaw het leukste. Ik bewonder haar ook enorm als persoon en als actrice en stiekem wil ik op haar lijken :) Helemaal niet creepy of zo! Ja, ik geef het toe, ik heb een girl crash op Jennifer Lawrence :D Maar ik vond dus de moed om naar de kapper te gaan en whoppa, na een uur was al mijn haar er af, nu ja niet alles, maar je weet wat ik bedoel ;) En ik was, en ben nog altijd, superblij met het resultaat. Kort haar staat mij echt zo veel beter als lang haar! Ik ben echt trots op mijzelf dat ik die stap heb durven nemen. Ik wou het al zooooooooo lang, maar durfde echt niet en stilaan werd het ook een beetje een grap onder de familie, dan zeiden ze soms: "Als Caroline eindelijk de moed vindt om haar haar af te doen, dan zijn wij al lang dood." Ik kon en kan er nog altijd om lachen, maar het beste van al: mijn zus kon haar ogen niet geloven toen ik het toch eindelijk heb aangedurfd om mijn haar kort te laten knippen. Een beetje revanche van mijn kant! Nah. Dus voilà, ik was eigenlijk al begonnen met mijn ene goede voornemen van voor het nieuwe jaar startte, want ik ben naar de kapper geweest de 30ste december. De eerste stap ik genomen, nu moet ik voortdoen met mijn voornemen: minder nadenken en gewoon doen! En weetje wat? Ik heb er zin in! Volgende stap: een groepsreis naar Vietnam of Ijsland boeken met de organisatie Joker. I'll keep you posted!

Ah en ook nog: Short hair, don't care, yoloooooooooooooooo! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten