19.10.13

Holy shit it's Bruno Mars!


Donderdag ben ik samen met mijn zus en mijn nichtje naar het concert geweest van de geweldige Bruno Mars in het Sportpaleis. We zijn alle drie een tamelijk grote fan en we keken al superlang uit naar zijn concert. De verwachtingen waren hooggespannen en Herr Bruno heeft die dan ook dubbel en dik ingelost! Wat een fantastisch concert was dat. Ik wist al dat hij een geweldig stel 'pipes' had, maar dat hij live zo goed zou zijn? Neen, nooit gedacht. Hij kan zingen, hij kan dansen (jawel dames) en hij is op een bepaalde manier best sexy. Wauw! Wat een beest, wat een entertainer, WAT EEN HELD! Waarschijnlijk zullen de recensenten, zoals gewoonlijk bij de meer mainstream muziek, zijn concert maar twee stereen geven. En normaal erger ik mij daar enorm aan, maar nu ga ik dat eens niet doen, want in mijn ogen was dit concert perfect! Van begin tot einde. Voila! En het was de eerste keer dat ik samen met mijn zus en mijn nicht naar een concert ben gegaan, en ik ben al naar veel concerten geweest, maar ik heb mij nog nooit zo goed geamuseerd als bij het concert van Bruno Mars. Daarom: een dikke merci aan Julie (mijn zus) en Margot (mijn nicht). Till next time, ladies!



En als ode aan Bruno Mars, en ook omdat ik nog aan het nagenieten ben van zijn passage in het Paleis, heb ik zijn ballad 'When I Was Your Man' gecoverd. Ik ben er best tevreden over. Ik hoop jullie ook :)  Veel luister plezier. En als Mijnheer Mars nog eens naar ons kleine Belgenlandje komt, you better go see him! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten