16.10.13

Alexander Skarsgard :)


Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik een enorme movie-freak. Voor degenen die dat niet wisten: well, now you know ;) En één van mijn favoriete acteurs is Alexander Skarsgard. Jawel, die hottie uit True Blood, mijn favoriete serie btw :) Hij is niet één van mijn favoriete acteurs omdat hij een mooi lijf heeft, dat is alleen maar een pluspunt (winkwink), maar gewoon omdat ik vind dat hij een hele goede acteur is. En de laatste tijd lees ik echt heel neerbuigende dingen over hem. Zo zei o.a. Annemie Struyf in een column dat het gewoon zijn taak is om mooi te wezen in films en de dames smeulende blikken toe te werpen. Met andere woorden: mijnheer Skarsgard zou volgens ons Annemie enkel ingehuurd worden als acteur om de dames te verleiden tot een avondje cinema en zo de box office te laten rinkelen. Hij is nu eenmaal een mooie man, dus natuurlijk komen er veel vrouwen af op zijn films, maar hij is zo veel meer dan dat. Hij is echt een getalenteerd acteur die veel meer credit verdient dan hij nu krijgt. En ik vind het echt spijtig dat hij tegenwoordig meer bekend staat als de hottie Alexander Skarsgard dan als de goede acteur Alexander Skarsgard. En als hij in het nieuws komt, is het om te reporteren over zijn liefdesleven of één van zijn nieuwe naaktscènes waar je zijn gespierde torso te zien krijgt. Heel spijtig dat er niet meer gefocust wordt op zijn acteerprestaties, want die zijn zo goed! Bij elke film, elke scène die hij speelt, krijgt ik kippenvel! Zo goed speelt hij.

En om anderen, dus jullie!, te overtuigen van zijn acteertalent, heb ik hieronder een aantal trailers van films gepost waar Alexander Skarsgard in meespeelt. Ze zijn allemaal, stuk voor stuk, de moeite om eens te bekijken. Dus zeker doen! En op het einde vind je mijn favoriete scène of all time van de serie True Blood, natuurlijk een scène met Alexander Skarsgard. Hoe kan het ook anders :)

Veel kijkplezier en laat weten wat jullie van de films vonden!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten