8.1.14

Acteertalent van de maand: Miles Teller

Zoals jullie ondertussen wel weten, ben ik een enorme filmfreak. I love movies! Ik hou er vooral van als de acteurs de scènes zo goed spelen dat ik er kippenvel van krijg. Ik vind het dan ook heel leuk om goede acteurs te ontdekken en hun evolutie in het oog te houden. Enkele maanden geleden, tijdens het filmfestival van Gent, zag ik de film "The Spectacular Now". Ik vond het verhaal op zich al heel goed, maar door de goede acteerprestatie van de acteurs werd de film pas echt goed! De jonge acteertalenten van de film: Miles Teller en Shailene Woodley. Ik zou van deze post ook een maandelijkse rubriek willen maken waarbij ik elke maand een acteertalent in de kijker zet. Deze maand dus Miles Teller. Ik kan niet goed uitleggen waarom ik hem zo goed vind. Ik denk dat je daarom zijn films moet hebben gezien. Hij speelt zowel in grote commerciële films als independent films mee. Zijn rollen in die commerciële films tonen zijn acteertalent absoluut niet, maar zijn rollen in de independent films des te meer. Twee daarvan: "Rabbit Hole" en dus "The Spectacular Now". Ik denk dat ik hem zo goed vind omdat hij zo puur acteert. Hij speelt de rol niet, hij is de rol. Tegenwoordig zijn er niet zo veel acteurs die dat kunnen, vind ik. Ik denk dat dat zijn kwaliteit is dat ik zo erg aan hem waardeer en waarom ik hem zo een goede acteur vind. En hoewel hij niet typisch mooi is, heeft hij wel iets, wat natuurlijk ook altijd werkt ;) Hieronder de trailers van de films waarin ik Miles Teller heb leren kennen. Zijn film die binnenkort uitkomt, "That Awkward Moment", zier er ook wel leuk uit. Kan niet wachten.

PS: het meisje in "The Spectacular Now", Shailene Woodley, is ook een echt acteertalent. Zij komt later aan bod.






1 opmerking: